diumenge, 29 de gener del 2012

Creativitat i pensament divergent

Per recordar l'exposició que la Juliette Villanueva ens va fer sobre l'art (educació, escultura, concepte de geni...) podeu consultar el seu portfoli, el treball sobre materials tous, el de creació d'una eina poètica, el treball sobre clips: Transformables i, finalment, el treball teòric sobre L'extinció del Geni.

TASQUES:
  • llegiu el comentari que us ha escrit la Juliette 
  • traduïu la "pancarta" 
  • redacteu un text explicant què us va agradar més de l'exposició.

1 comentari:

  1. Hola a tots! Diu l’Enriqueta que teniu una pregunta:

    com és que vas decidir de fer aquest canvi radical a la teva vida (entrar en el món de l'art, tornar a estudiar...)

    Primer us he de dir que tornar a estudiar per mi no és cap canvi. De fet no he deixat mai d’estudiar, per això tinc tantes carreres... Si em paguessin per aprendre, no faria res més!!!!

    I això de ficar-me al món de l’art... doncs... sempre m’ha agradat. De petita era molt creativa i feia moltes coses que després regalava. Però quan et fas gran, comences a treballar, etc. et deixes portar per la inèrcia de la vida i oblides sovint algunes coses que et feien feliç. Això em va passar amb l’art, i el tenia molt oblidat.

    De tant en tant, però, trobo MOLT important revisar si el que estàs fent amb la teva vida és allò que vols fer, o t’estàs deixant portar pel que dicta la societat, els pares, les pel•lícules, la televisió, els cànons establerts,... Jo ho faig sovint, això de mirar què vull fer realment, i llavors prenc les decisions que calgui. No és la primera vegada que faig un canvi important. També un dia vaig deixar un càrrec important a la indústria per fer-me profe... No vull que em passi com tristament li passa a tanta gent, que arriba un moment que alguna crisi personal els fa adonar que tot allò que han fet, tot allò que tenen, no és el que volien...

    Mireu aquesta pancarta i seguiu els seus consells. Us asseguro que sereu més feliços!!

    http://shop.holstee.com/pages/about#tl-79b4e483


    Juliette.

    ResponElimina